باربری در سعادت آباد ، اتوبار در سعادت آباد

اتوبار سعادت آباد ، باربری سعادت آباد : ارائه خدمات باربری و حمل و نقل در سعادت آباد

باربری در سعادت آباد ، اتوبار در سعادت آباد

اتوبار سعادت آباد ، باربری سعادت آباد : ارائه خدمات باربری و حمل و نقل در سعادت آباد

محاسبه تعرفه باربری

تعرفه باربری به چه مواردی مرتبط است؟

جهت جلوگیری از تخلفات احتمالی در حوزه حمل و نقل شهری از سوی اتحادیه حمل و نقل تعرفه جابه جایی درون شهری و برون شهری تعیین شده و به تمامی شرکت های باربری ابلاغ شده است. تعرفه باربری به موارد زیر تعلق می گیرد. 

  نوع ماشین حمل و نقل

نوع ماشین آلات و ابزاری که جهت جا به جایی لوازم مورد استفاده قرار می گیرند یکی از عوامل تاثیر گذار در نرخ باربری تهران است. ماشین هایی که در حمل و نقل به کار گرفته می شوند بسته به نوع حمل کالا و مسافت کارایی های مختلفی دارند و شامل وانت بار، نیسان بار، کامیون، تریلی، تانکر و خاور می شود.

نوع مسیر

با توجه به سرویس دهی متنوع شرکت های حمل بار در خصوص مسیرهای کوتاه و طولانی همچنین مسیرهای درون شهری و یا برون شهری تعرفه های مسیر از سوی اتحادیه حمل و نقل برای شرکت ها با توجه به مسافتی که لازم است تا رسیدن به مقصد طی شود مشخص می شود. طول مسیرها بر اساس واحد کیلومتر اندازه گیری می شود.

تعداد کارگر

تعداد کارگران و نیروهای حمل بار یکی دیگر از موارد تعیین کننده نرخ باربری است. در برخی از موارد جابه جایی به دلایل مختلف از جمله سنگین بودن بار، زیاد بودن وسایل و اثاثیه و یا فاصله تا محل بارگیری، نیاز به وجود کارگران بیشتری احساس می شود. از این تعرفه رو تعرفه برای تعداد کارگران حمل بار تعیین شده است و به ازای هر کارگر اضافی نیز نرخ جداگانه ای در نظر گرفته می شود.

– تعداد طبقات

با توجه به اینکه ساختمان ها و منازل از تعداد طبقات گوناگونی برخوردار هستند، بسته به اینکه نقل و انتقالات در کدام طبقه ساختمان انجام می شود هزینه متفاوتی را شامل می شود. معمولا برای ساختمان هایی که فاقد آسانسور هستند و یا برج های بلند شهر، قیمت بیشتری در جابه جایی در نظر گرفته می شود.

 فاصله از محل بارگیری

گاهی اوقات به دلیل کوچک بودن فضای بارگیری و یا مواردی مثل ساخت و ساز آپارتمان های مجاور و یا خیابان هایی با عرض کم، ماشین های حمل و نقل ناگزیر هستند که در فاصله دورتری از مقصد برای بارگیری و یا تخلیه بار اقدام کنند. برای چنین مواردی هزینه جداگانه ای به جهت فاصله از محل بارگیری در نظر گرفته می شود که توسط اتحادیه تعیین و به شرکت های حمل بار ابلاغ می شود.

وزن وسایل

همه مردم در تجربه اسباب کشی با مواردی مواجه شده اند که ناچار به پرداخت هزینه بیشتری برای انتقال لوازم سنگین مثل یخچال و یا گاوصندوق شده اند. در چنین مواردی برای حمل بارهای سنگین هزینه ویژه ای در نظر گرفته می شود.

جنس وسایل

یکی دیگر از مواردی که برای آن تعرفه در نظر گرفته می شود لوازم و وسایل آسیب پذیر و شکستنی مثل شیشه است که به دلیل خطرات ناشی از حمل بار ممکن است دچار آسیب دیدگی شوند و بایستی با احتیاط بیشتری حمل شوند. از این رو تعرفه خاص خود را دارند.

 چیدمان و یا بسته بندی

برخی از شرکت های حمل بار، مسئولیت چیدمان کامل وسایل منزل را نیز بر عهده می گیرند و یا در بسته بندی کردن لوازم و ابزار، سرویس دهی ویژه ای دارند. به طور مثال از جعبه ها و پوشش های نایلونی که جنس خاصی دارند برای بسته بندی استفاده می کنند و یا جعبه های مقوایی محکمی را تولید و به مشتریان عرضه می کنند. در صورت ارائه چنین خدماتی از طرف شرکت های حمل بار، اتحادیه تعرفه مشخصی را برای مشتری تعیین می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.