باربری در سعادت آباد ، اتوبار در سعادت آباد

اتوبار سعادت آباد ، باربری سعادت آباد : ارائه خدمات باربری و حمل و نقل در سعادت آباد

باربری در سعادت آباد ، اتوبار در سعادت آباد

اتوبار سعادت آباد ، باربری سعادت آباد : ارائه خدمات باربری و حمل و نقل در سعادت آباد

استرس اسباب کشی را کم کنیم

چگونه استرس روز اسباب کشی را کم کنیم؟

هر کسی که تجربه اسباب کشی دارد مسلما با این موضوع موافق خواهد بود که اسباب کشی هم از نظر فیزیکی و هم از نظر احساسی یکی از بزرگترین چالش های زندگی است. در یک نظرسنجی اخیر ,دوسوم افراد معتقد بودند که استرس اسباب کشی در صدر لیست استرس هاست و نسبت به شکست روابط , طلاق و شروع یک کار جدید بیشتر باعث اضطراب می شود.  توصیه می شود که برای کاهش استرس خود از باربری کمک بگیرید.روانشناسان معتقدند که اسباب کشی یکی از بزرگترین تجربه های استرس زا در زندگی روز مره است زیرا ما به مقابله با تغییرات می رویم.اسباب کشی باعث تغییرات بزرگی در زندگی می شود و همین تغییرات و نا آشنایی باعث استرس و اضطراب است.بیشتر ما آشنا بودن ,کارهای روتین و نظم را دوست داریم. در صورتیکه در زمان جا به جایی ما هیچ کدام از اینها را نداریم. از این گذشته اسباب کشی باعث به وجود آمدن موجی از تغییرات در زندگی ما می شود. شما تنها خانه ی خود را عوض نمی کنید, ممکن است که به یک منطقه ی جدید بروید پس باید برای فرزندتان مدرسه جدید , پزشک و دندان پزشک جدید و مسیر خوبی برای رفتن به کارتان پیدا کنید .

روانشناسان  براین باورند احساس تنش یا استرس در زمان اسباب کشی و باربری  اثاثیه منزل کاملا طبیعی است. این نشانه ی ضعف نیست بلکه یک واکنش قابل فهم است . نبود نظم و عدم اطمینان در دوران اسباب کشی و جابجایی وسایل می تواند باعث افسردگی و اضطراب شود.

برای اسباب کشی آماده شوید.

دکتر سندی من , استاد ارشد روانشناسی دانشگاه می گوید که اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه می تواند یک تجربه ی بسیار حاد و غریبی باشد. این یک تحول عظیم است زیرا ما انسانها دوستدار مکان های آشنا و کارهای روتین هستیم و اسباب کشی باعث نا امنی و هرج و مرج در زندگی می شود.

دکتر سندی من معتقد است که فعالان روانشناسی به خوبی این تنش ها را می شناسند. والدین همیشه از اینکه فرزندان خود را از دوستانشان جدا می کنند احساس گناه دارند . اما شما نمی توانید تاثیر بالقوه ای که اسباب کشی بر روی شما و فرزندانتان دارد را نادیده بگیرید.


روانشناسان توصیه می کنند  تا حد امکان خود را برای اسباب کشی و باربری  آماده کنید . برای این کار می توانید از شرکت اتوبار کمک بگیرید. سعی کنید برای طول دوره اسباب کشی , برنامه ی روزانه تنظیم کنید . بیشتر وقت خود را صرف کار کنید و برای فرزندتان پرستار بگیرید  تا خود را بیش از حد خسته و نابود نکنید . آماده سازی می تواند در کنترل استرس به شما کمک کند . بهتر است که قبل از اسباب کشی و باربری اثاثیه  منزل بعضی از کارها را انجام دهید به عنوان مثال چگونگی طراحی و چیدمان وسابل در پذیرایی و اتاق ها را در ذهن خود داشته باشید , برای ثبت نام فرزند خود در مدرسه ی جدید اقدام کنید و با محیط اطراف خانه ی جدید آشنا شوید, انجام این کارها استرس و اضطراب شما را کم کرده و به شما احساس بهتری می دهد. بهتر است که افکار منفی را از خود دور کرده و با یک دید مثبت به تغییرات نگاه کنید .

در حین کار به خود استراحت دهید.

دکترمان توصیه می کند به یاد داشته باشد که چرا تصمیم به اسباب کشی گرفته اید . شاید شما به یک خانه ی بزرگتر , منطقه ای زیبا تر بروید و به دوستان و خانواده خود نزدیک تر شوید و مطمئنا ارزش تمام تلاش و سختیهای شما را خواهد داشت سلامتی شما در تمام این دوران استرس زا نکته ای کلیدی است . خواب کافی داشته باشید و خوب غذا بخورید . بیش از حد خود را مشغول نکنید و به فکر سلامتی خود نیز باشید.

اگرچه در زمان اسباب کشی و باربری (اتوبار) اثاثیه منزل کار زیاد است ولی تمام تلاش خود را بکنید تا در حین کار به خود استراحت دهید. دکترمان معتقد است که تنبلی یک ضرورت است . اگر شما به پیاده روی , سینما و یا دیدن یک دوست برویدهیچ منافاتی با اسباب کشی ندارد . زیراذهن و بدن شما نیاز به استراحت دارد.

برخی از تمرینات تنفسی ساده می تواند به آرامش شما کمک کند . یک گوشه ی آرام پیدا کنید , در آن جا بنشینید و یا دراز بکشید . از راه بینی نفس بگیرید تا 5 شمرده و بعد به آرامی نفس خود را خارج کنید . حداقل این کار را برای 5 دقیقه انجام دهید. ذهن خود را خالی کرده و تمرکز کنید تا بتوانید آرامش بگیرید. با کمک گرفتن از تکنیک های مراقبت به مقابله با استرس و اضطراب بروید.

اگر علائمی مانند ضربان قلب بالا , تعریق کف دست و ناتوانی در تمرکز دارید لازم است برای مقابله با استرس با یک روانشناس و یا مشاور صحبت کنید . مهم است که به یاد داشته باشید احساس گیج در زمان اسباب کشی و باربری (اتوبار) وسایل طبیعی است.

خانم گو دار می گوید : اسباب کشی یکی از مهم ترین  دلایل استرس زا در زندگی روز مره است . با خودتون مهربان باشید و بدانید که نگرانی و بی خوابی در قبل و بعد از اسباب کشی طبیعی است همه ی پیشنهاد های کمک را قبول کنید تا بتوانید به بهترین نحو کنترل اوضاع را در دست بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.