باربری در سعادت آباد ، اتوبار در سعادت آباد

اتوبار سعادت آباد ، باربری سعادت آباد : ارائه خدمات باربری و حمل و نقل در سعادت آباد

باربری در سعادت آباد ، اتوبار در سعادت آباد

اتوبار سعادت آباد ، باربری سعادت آباد : ارائه خدمات باربری و حمل و نقل در سعادت آباد

کارهای پیش از اسباب کشی

برای اسباب کشی از یک خانه به خانه دیگر شما باید پیش از آغاز اسباب کشی، وسایلی را بخرید و یا آماده کنید. کارتن هایی در ابعاد گوناگون، مقدار زیادی طنابهای ضخیم و محکم، مقداری روزنامه باطله برای حفاظت از اشیای شکستنی، نوارچسب پهن برای بستن در کارتنها، ماژیک هایی با سر پهن برای نوشتن روی کارتنها.


شما می توانید این کارتنها را یا به صورت نو و آماده بخرید یا با سر زدن به سوپرمارکتها و فروشگاههای محل تان، مقداری از کارتنهای اضافی آنها را بگیرید. با این کار در هزینه های اسباب کشی هم صرفه جویی کرده اید. فراموش نکنید  یکی از بهترین گزینه ها کارتن مخصوص موز است.

همه‌ تلاش‌تان را بکنید که یک یا 2روز قبل از اسباب‌کشی به خانه‌ جدید بروید و زمین و کابینت‌ها را نظافت کنید. اگر خانه‌تان اجاره‌ای است گاهی صاحبخانه این کار را به گردن می‌گیرد ولی حتی اگر صاحبخانه به شما گفت که این کار را می‌کند، حتما پیش از اسباب‌کشی سری به خانه بزنید و ببینید تا چه حد نظافت شده. آیا همه‌‌چیز مطابق انتظارتان هست یا نه. اشکالی ندارد اگر آخر سر، کار نظافت هم به روز اسباب‌کشی بیفتد ولی حتما ناراحت‌کننده خواهد بود اگر پیش‌بینی کنید همه جا تمیز است و وقتی به خانه می‌رسید با جایی پر از گردو‌خاک و کثیفی مواجه شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.